zondag 7 augustus 2011

Lied bij het kampvuur

Rikketikketik

(Jarno)
Ik bestuur graag grote dingen
En ik kan ook heel goed zingen
Ik speel ’s avonds in een band
Ik zit daar luxe op m’n krent

(Refrein)
1,2,3 rikketikketik! Rarara wie ben ik? Is er iemand die al weet hoe ik heet?

(Jeroen)
Ik sta inmiddels voor de klas
‘k Wist niet dat dit m’n toekomst was
Vele kampen meegedaan
Hoeveel typetjes nog te gaan?

(Refrein)

(Guido)
Met stokjes spelen kan ik goed
Ik weet heus wel hoe dat moet
Snurken kan ik als de beste
Daar kan ik de rest mee pesten

(Refrein)

(Karin)
Ik heb mooie lange haren
En ik kan niet zo goed sparen
Heb veel schoenen in m’n kast
Ik hoop maar dat het allemaal past

(Refrein)

(Danny)
Ik maak af en toe een raar geluid
Maar dat maakt voor jullie niets uit
Ik hou veel van een lolletje trappen
De hele dag smijt ik met grappen
(Refrein)

(Rick)
Voetballen doe ik heel vaak
Ieder schot is steeds weer raak
Elke dag tem ik m’n haren
Kijk al uit naar m’n kale jaren

(Refrein)

(Mark)
Van insecten moet ik niks weten
Uit angst begin ik dan te zweten
Van al dit reizen word ik niet moe
‘k Ken veel meer landen dan Paspartoe

(Refrein)


- Posted from my iPad