donderdag 22 augustus 2013

Verslag woensdag

Het zwembad 
We gingen naar het zwembad, het was dit keer een buiten zwembad. Het was wel koud water. Het zwembad heette Sijsjersberg. Een gek zwembad was het wel, want er was een baas die je ging vertellen in welk zwembad je mocht zwemmen. Ik mocht gelukkig in beide zwembaden. Er waren hele leuke duikplanken en glijbanen. 
Toen we terug kwamen hebben we geen avondspel gedaan,  maar een kampvuur. We gingen een spel spelen mrt boeven en politie. Het was een leuk spel. Op de slaapzaal kregen we een spookverhaal te horen, deze was eng!
Charon
Het zwembad was heel leuk, ik ben van de duikplank en glijbaan gegaan. We werden ook in het water gegooid door de leiding.
Mike

Zwemmen! en kampvuur!
We gingen naar het zwembad en dat was heel leuk.
De leiding gooide mij het water in. Dit waren Rick, Mark en Guido!
Ook zaten we bij het kampvuur, dat was leuk. 
Nikki

Het zwembad
We gingen woensdag zwemmen naar het Sijsjersberg. Het was heel leuk, omdat het een open bad was. Ik gingen met mij vrienden naar de glijbaan en toen naar de hoge duikplank. Ik heb ook nog een baantje gezwommen. We ook een lekker patat gehaald en snoepjes. We hebben ook een spelletje gedaan, het heette kubben, dat is een spel dat je een blokje moet omgooien met een stokje. Later in de avond gingen we bij het kampvuur spelletjes spelen en eten en drinken.
Kenneth

Zwemmen
We gingen zwemmen! 
Super grote duikplank van 4 meter hoog!
En er was ook nog een glijbaan daar gingen we super vaak van af,op een band, met. Zijn 5'en.
Het was super LEUK!
Pepijn

Het zwembad en kampvuur
We zijn naar het zwembad Sijsjesberg gegaan. Ik ben van de hoogste duikplank gegaan. We bleven daar heel lang. Van de ochtend tot de middag. Het water was wel heel koud. In de avond was er een kampvuur, we gingen daar spelletjes spelen. We kregen ook wat te eten.
Eline

Geschreven door de kampleiding (Rick B.):
Kalle kwam langs en vroeg ons waar het juwelenkistjes was. Deze hadden we verstopt, hij ging het zoeken via onze aanwijzingen.